DCpearls 2017

DCpearls 2017

DCpearls 2017

What inspires you? DC Pearls 2015, Gala/Award Show

Nieuws

Pearls of the Dutch Caribbean start om 19.00 uur!

De evenementenlocatie Hal 4.1 Rotterdam heeft de organisatie laten weten dat in samenspraak met de gemeente en omwonenden recent is besloten, dat slechts een beperkt aantal evenementen per jaar later dan 01.00 uur doorgang mogen vinden. Wij zien ons hierdoor genoodzaakt om een wijziging aan te brengen in de eerder gecommuniceerde tijden.

De aanvangs- en eindtijden van het volledige programma worden met een uur vervroegd. Dit betekent dat de DC Connect om 18.00  uur begint en de inloop van het Gala om 19.00 uur. Pearls of the Dutch Caribbean wordt om 01.00 uur afgesloten. Het volledige en actuele overzicht van programma en tijden vindt u hier.

 

Hal 4.1

 

Online kaartverkoop gestart!

ideal-logoVanaf heden is via de website www.DCpearls.nl de kaartverkoop gestart voor Pearls of the Dutch Caribbean 2013. U hoeft de deur niet eens uit om de gewilde entreebewijzen voor het exclusieve evenement te bemachtigen. Browse via uw tablet, smartphone of desktop naar onze website en bestel de kaartjes van uw keuze.

Bij het design van DCpearls.nl  is rekening gehouden met de veelheid van devices die men vandaag de dag gebruikt om het internet te verkennen. Door toepassing van het zogenaamde adaptive designkunt u DCpearls.nl op elk van uw devices met hetzelfde gemak bekijken.

Ook het proces van online tickets bestellen, is zo ingericht dat u in enkele clicks uw entreebewijs in handen heeft. Bestellen, betalen en uitprinten. U kunt betalen via iDeal, creditcard of PayPal. Uw gebruikersgemak staat bij ons centraal!

Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om op de avond zelf aan de deur uw entreebewijs aan te schaffen. Echter bedraagt de entreeprijs op de avond zelf €35,- (onder voorbehoud van beschikbaarheid). Online bemachtigt u al voor €25 een E-ticket in de voorverkoop!

Aarzel dus niet langer en bestel uw E-Tickets voor een avond vol inspiratie en vermaak nu!

Join our LinkedIn Group!

Het is onze missie om de enorme potentie en talenten die aanwezig zijn in de Caribisch-Nederlandse gemeenschap een gelijkwaardige kans te geven om tot volle bloei te komen. Wij geloven dat de inspirerende kracht van zichtbare rolmodellen hierbij helpt. Ook op LinkedIn geven we verder invulling aan onze missie door een duurzaam netwerkplatform te creëren voor Caribische professionals, waar inspiratie, kennisdeling en samenwerking gestimuleerd worden. Meld u nu aan voor de LinkedIn – group van Pearls of the Dutch Caribbean en:

  • versterk uw netwerk
  • blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom het Gala
  • discussieer mee over diverse interessante topics
  • draag bij aan een onvergetelijk evenement op zaterdag 1 juni a.s.
  • En….maak kans op 2 x VP Passes

Bezoek onze groep en meldt u aan: LinkedIn Pearls Of The Dutch Caribbean

linkedin-part-2

Het is onze overtuiging dat het vieren van successen; het delen van kennis, ervaring en inzicht; en het versterken van het sociaal-maatschappelijke netwerk aan de Dutch Caribbean Professional kansen biedt om zijn/haar  brand en maatschappelijke uitgangspositie wezenlijk te versterken. Op zaterdag 1 juni 2013 organiseren we tegen deze achtergrond ‘Pearls of the Dutch Caribbean – the 2nd Annual Gala & Award Show’ in Rotterdam. Op deze avond tonen wij u de kracht van de Dutch Caribbean in al zijn veelzijdige pracht! U kunt genieten van een spetterend podiumprogramma vol live muziek, stand-up comedy, inspirerende key-note speeches en een dampende  Tropical Dance After Party. Headliner van de avond is Izaline Calister, die samen met haar volledige live-band een knallende Latin & Caribbean show zal verzorgen.

 

Bestel uw E-Tickets nu!

 

 

 

 

Izaline Calister headlines Pearls of the Dutch Caribbean ’13!

izalineIt’s official: Izaline Calister headlines Pearls of the Caribbean ’13! We konden ons geen betere ambassadrice wensen voor ons evenement. Al jarenlang behoort zangeres Izaline Calister tot de fine fleur van de Caribische muziek. Met haar geweldige band  zal de ras-artiest  een speciaal gearrangeerd Latin & Caribbean party-set ten gehore brengen op het Pearls-podium! Na de uitreiking van de Awards kunnen de stoeltjes opzij en de voetjes van de vloer! 

De muziek van Izaline is een fusie tussen de traditionele muziek van haar geboorte eiland Curaçao en jazz met Afro-Caraïbische invloeden. Afgelopen najaar 2012 bracht Izaline Calister haar nieuwste album getiteld Kandela uit. Met dit nieuwe repertoire vol Latijns-Amerikaanse klanken speelde ze zowel in Nederland als op Curaçao en Aruba. Salsa, merengue, bossa nova…een explosieve muzikale mix die het Pearls-publiek in ongekende vervoering zal brengen.

Izaline treedt op door heel Europa, Indonesië, U.S.A en Zuid-Amerika en speelde op vele festivals in binnen- en buitenland zoals Cape Town Jazz Festival, Rome Jazz Festival, Cervantino Festival Mexico, Sofia tot en met North Sea Jazz Festival. De BBC vertoonde een minidocumentaire over Izaline in 2006. In 2007 zingt Izaline tijdens het Bevrijdingsfestival, begeleid door het Metropool Orkest voor de Koningin. Izaline werkte samen met uiteenlopende musici en kunstenaars. Haar meest recente tournee langs de Nederlandse theaters in 2011/2012 was in samenwerking met de Braziliaanse Lilian Vieira en Julya L’Oko uit de Molukken in de hoedanigheid van Nomads.

Een internationale superster, geboren op Dushi Korsou. De perfecte muzikale omlijsting van een avond waarop we Caribbean Excellence vieren! You feel like dancing with the Queen? Verlies dan geen tijd en bestel je kaartjes hier!

De pers over Izaline Calister:

“Haar podiumverschijning is onvergetelijk: een wilde diva op blote voeten. “De Koningin van de Antilliaanse Jazz

“Izaline laat het Paard van Troje schudden, golven, zwaaien en heupwiegen”

“Calister weet veel gevoel in haar stem te leggen. Zelfs als je geen Papiamento verstaat, begrijp je wat ze zegt. Hier ligt haar kracht”

“Calister is inmiddels uitgegroeid tot een soort ambassadrice van de Antilliaanse muziek”.

 

 

DCP 2017

Click here to visit the 2017 Gallery

PARTNERS & SPONSORS